tirsdag den 25. marts 2014

En trofast ven for livet !!



3. Januar 2014 var jeg ude og hente en ny ven til mig... Det var en killing... Egentlig havde Allan sagt nej for altid.... Han er ikke helt så glad for katte... 

Jeg køre ud og henter Gizmo... ;) køreturen for ham var streng og han var rigtig nervøs, det kunne man tydeligt høre på hans miaven... 

Vi lander hjemme, jeg er alene med ham i ca 10 minutter... Derefter slipper jeg ham løs og han går direkte ind i stuen til Thor og slænger sig op og ned, rundt om benene på Thor ;) Thor står og kigger på Gizmo og godkender ham med det samme og lukker ham i vores lille familie... 

Gizmo brugte hverdagene til at sove væk... En hyggelig en var han... Efter kort tid begyndte han at følge mig overalt i den tidligere lejlighed, fløj op på min dyne når jeg lagde mig i sengen... Han vidste ligeså stille hvad jeg gik med til... 

Efter vi er flyttet i hus er han blevet en helt anden... Stadig stille og rolig... Nu begyndte han at tage imod mig, når jeg kom hjem fra arbejde og følge mig ind i stuen.. 

Når jeg sætter mig i sofaen, er han der med det samme, ligger sig enten midt på min mave eller langs mine lår... Der ligger han snilt til vi står op næste morgen... 

Thor og Gizmo er ret gode venner og det er fantastisk at de kan så godt sammen... :-) 

Jeg har aldrig haft en kat før der er så trofast... Han er virkelig en skøn en og det er ret hyggeligt at han putter... 

Så mangler jeg bare at kaste bold og han skal komme tilbage med den... ;) 

Her er lidt billeder af Gizmo <3 
Jeg kunne blive ved :-) 










Ingen kommentarer:

Send en kommentar