onsdag den 4. juli 2012

Glæder mig så meget..

Lige nu er der sådan ca 5 uger tilbage af barslen... Hvor blev den tid af? Den er godt nok fløjet afsted... Jeg er enormt glad for at jeg skal i gang med at læse til sosu hjælper... Det bliver rigtig spændende og udfordrende, det er lige præcis det jeg gerne vil...

Glæder mig til praktikkerne... Helt vildt og hvor jeg kommer hen... :) har et lille dilemma, kan simpelthen ikke rigtig bestemme mig for om jeg skal tage det hele i en køre så jeg står som Assistent til sidst eller om jeg skal tage et års tid og samle noget erfaring til når jeg skal læse til assistent... Men det kan skolen helt sikkert hjælpe med... :)

Glæder mig så meget til jeg står med begge uddannelserne i hånden... :)

Projekt projekt - Ja den må snart være færdig... :)

Sikke da et skønt vejr der er - Selvom jeg ikke er et sommer menneske... :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar