onsdag den 29. oktober 2014

Vores bryllup, husker det som var det igår...

Vi blev gift d. 20. September 2014 kl 11.00 på Silkeborg Rådhus... 
Om fredagen fik vi gjort tøjet klar til os alle, hentet bryllupskagen i Randers, vi fik dækket op med hjælp fra venner... 

Turen gik hjem, A smuttede over til sine forældre for at overnatte så mødtes vi lørdag på rådhuset.. 

Ville egentlig gå tidligt i seng, det skete ikke.. Der var Eddy Murphy på skærmen... Endte med at gå i seng omkring kl 2.. Sov som en sten indtil uret ringede... 

Jeg kom op og fik pigerne spist af, julie og jeg hyggede om Lina da hun blev 3 år samme dag, efterfølgende kom pigerne i tøjet, jeg selv blev færdig og var klar til min søster kom og lagde make up osv... Jeg havde som sådan ikke nerver på eller var nervøs... Det kom ligeså stille da jeg kørte ned mod rådhuset.. 😊 

Familie og venner begyndte ligeså stille og komme på rådhuset... Vi blev kaldt op der hvor vi skulle vies... Jeg svedige hænder, lad mig sige det sådan, jeg kunne mærker panden begyndte at blive lidt fugtig, jeg var bestemt ikke ved at fortryde noget helst.. Jeg havde det fint, var spændt og glædet mig til at fejre dagen med venner og familie.. 

Når man sidder ved bordet og bliver viet, kommer der følelser frem indeni en, følelser der vækker minder fra da jeg mødte A for første gang, første gang jeg skulle flytte sammen med en, første gang jeg skulle bo sammen med en, hvor vi ville være oppe af hinanden det meste af tiden, da jeg første gang testede positiv og ventede Julie... Da vi første gang skulle have hund, første gang vi skulle flytte til et sted sammen... Da Julie kom til verden, da jeg igen testede positiv med Lina... Der er så mange dejlige minder fra vi mødte hinanden og frem til nu.. Da alt det her poppede frem under vielsen, susede det fantastisk rundt i maven på mig, ikke at jeg var fraværende, jeg kunne godt lytte med og svare på spørgsmål mens jeg sad i den verden... 

Efter vielsen smuttede vi ned til de ventende gæster og modtog masser af ris, kram og tillykke'er... Der blev taget billeder i stor stil, en veninde tog billeder af os ved søen, fantastiske billeder... 

Derefter tog vi hjem til os selv og fik taget billeder, Lina fik fødselsdagsgaver og vi fik indlogeret dem der skulle overnatte.. Så var det tid til at komme over hvor festen skulle være... Inden vi forlod huset, tog jeg nogle bøller på fast gerning med at lave bryllupsløjer... Jeg fik folk ud af vores hus og låst af så ingen kunne komme ind og lave løjer... Men min søster siger til mig efter hun har lagt make up, du må ikke komme ind i soveværelset, jeg skal lige NOGET... Det tænkte jeg ikke videre over... 

Vi suser over til bageren hvor jeg har vundet en omgang kagemand og boller til Lina, får det bakset i nogle af de andre biler som følger os... 

Vi køre mod fest stedet, budt gæsterne velkommen og fikset kaffebordet... Vi får sunget fødselsdagssang for Lina, hvor elsker jeg bare det øjeblik hvor allesammen synger for hende, hun bliver glad og lidt fjollet, forståeligt at hun reagere som hun gør, rigtig sødt.. 

Eftermiddagen går med hygge i blandt gæsterne inden maden kommer... Ta' selv bordet bliver fikset med hjælp fra min fætter og nogle af gæsterne.. Der bliver spist og hygget rundt ved alle bordene... Skal da lige live for at A og jeg fik dagens motion den dag... Op, ned, under bordet og forfra igen... Det kunne mærkes dagen efter... 

Alt i alt havde vi en super dejlig dag, glade gæster og et meget lykkeligt brudepar.. 😊 
Hvor var det dejligt at se hvordan alle børnene hyggede sig... 

Vi kom hjem til et hus hvor bøllerne har moret sig... 😛 Ja vi morede os også over det... Det høre jo til.. 
Fantastisk dag og aften... 













Ingen kommentarer:

Send en kommentar