onsdag den 3. september 2014

Bryllups forberedelser

Ja det er noget værre noget.. Bestemt også udfordrende og mega spændende... :-) 

Der er mange ting der skal være styr på... Det klare man absolut ikke på en dag.... Så er man skisme sej, hvis man kan klare det på en dag... :-P 

Tøjet er hvert fald klar til os allesammen... Der mangler lidt små detaljer hist og her... 
Sko er næsten os på plads... 

Bordplan? Nej... 
Bordpynt og duge? Nej 
Musik? Nej 
Det skal da være så let som muligt... 
Musikken skal vi sammen med gæsterne selv producere... Bordpynt og duge nej tak... Vi skal da være lidt anderledes og sidde på tæpper, stearinlys og spise med pinde.... Herre hyggeligt... :-P 

Ja, diskussionen har gået på det med HVEM holder talen... Jeg gør ikke og sådan er det bare... Allan så så noget i tv og sagde til mig "hey se lige der, bruden holder tale der" så det gør du, for jeg gør IKKE siger Allan..

Lige præcis emnet om talen, bliver vi aldrig nogensinde enig om... Jeg har bevidst undgået at snakke om taler.. For det er bestemt ikke mig... ;-) 

Det med taler kommer af selv, hvis ingen af os holder tale, så er det bare sådan... 

Under al den planlægning til brylluppet, har der været masser af smil, tårer og glæder..., :-) 

Julie er jo rigtig spændt... "Du ved godt jeg skal til bryllup?" 
Mor: Ja Julie, det er mor og far der skal giftes... :-) 
Julie: Mor hvornår er det vi skal til bryllup? 
Mor: Lige om ikke så lang tid... 
Julie:Nååååååh.... Sååååh kan jeg godt nå og lege med Mads inden ikk? 
Mor: Det kigger vi på Skat... 
Julie:nååååh.... Jamen.... Sååååh kan jeg os lege med Isabella.... 

Sådan fortsætter hun... :-) 

Vi Glæder os rigtig meget til at fejre dagen... :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar