torsdag den 13. november 2014

Tålmodigheden bestået med bravour med den magiske kage...

Idag da jeg igen prøvede jeg at lave den magiske kage igen og tænkte, idag skal det bare lykkes... 

Jeg fulgte opskriften som vanligt, undlod at komme kakao i, så lavede den med vanilje... 

Allerede da jeg piskede æggeblommerne kunne jeg hurtigt se at konsistensensen var helt anderledes i forhold til de andre to gange med kakao i... Tænkte yes... 

Jeg udførte resten af opgaven med vældig humør... 
Fik den bakset i en bradepande og ind i ovnen og bage i 55 minutter... 

Denne gang her da den var færdig og jeg fik sat den i køleskabet, satte jeg straks uret til 5 timer... Da de 5 timer var gået, måtte jeg endelig tage kagen ud af køleskabet og tjekke om den var blevet som den skulle... 

Sørme ikke om den var... Bunden som hård budding, midten cremet og toppen som kage... Min tålmodighed var det værd til denne kage... 

Det der er gået galt de andre gange er, jeg har taget den ud af køleskabet før tid... Det er dumt fandt jeg ud af idag med det resultat jeg fik... 

Så vil jeg gerne bage den flere gange og sætte min tålmodighed på prøve hver gang.. 

Opskriften kan findes i mit forrige indlæg, undlad at komme kakao i.. Hvis man er til det... 
Et tip med på vejen... 
Idag kom jeg Rom Aroma i.. Det smager skønt... Man kan også komme andre smags aromaer i, hvis man er til det... 

Her er et billede af resultatetet idag... Ellers god fornøjelse til dem der prøver den smarte Magic Cake! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar