lørdag den 3. marts 2012

Sjove kommentarer

Nu har Julie gået i børnehave i 14 dage... :) Det går super godt med hende... Hun er godt ristet når hun kommer hjem, det er jo klart, der er masser af ting der skal holdes øje med, prøves og nye indtryk hver dag...
Efterfølgende start i børnehave er der også kommet nogle sjove kommentarer som jeg har måtte stå og fnise lidt af, når Julie har fyret dem af...

I Mandags var hun hjemme fra børnehave da hun om morgen sagde hun havde ondt i maven... Så jeg holdte hende hjemme for at være på den sikre side... I løbet af dagen sidder hun inde på sit værelse og leger med lego og dukker... Det skal lige siges at hun om morgen render med de store børn og derfra kan der jo godt komme sprog som er lidt fy at sige...

Det sprog er lige nu meget sjovt for Julie at udforske... Nå tilbage til at hun sidder på værelset og leger... Jeg høre hun snakker til dukkerne... Pludselig lyder det inde fra værelset "Fucker fucker fucker"... Jeg ville ikke afbryde hende, jeg stod i vores gang og fniste af det... Men det er ikke den eneste hun har fyret af...

Når man skifter hende efter hun har lavet puha, er hun også begyndt at sige en kommentar der HVER gang... Forklare hende selvfølgelig med hensyn til kommentar at det jo ikke er rigtigt....

Under skiftning siger hun "Puuuhaaa, Julie har lavet Puuhhaa, det lugter godt" Igen måtte jeg små fnise og forklare at det altså ikke lugter godt...

Ja sjove kommentarer bliver vi ved med at få, hvad mon den næste er!?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar