torsdag den 15. marts 2012

Smilet og kærligheden

Hvis der er noget som gør mig rigtig glad, er det mine børns smil og kærlighed de giver os som forældre... :)

Jeg elsker hver dag når de smiler til os, jeg elsker at se kærligheden i deres smil, bare det at modtage det, varmer hjertet, så meget at jeg kan fælde en glædes tårer... :)

Jeg elsker at modtage deres kærlighed, deres kærlighed kommer fra deres hjerte, smil, det glade blik og ud af deres snak og lyde... :)

Jeg elsker at se deres udvikling hver især fra hver dag der går... Jeg nyder hvert et øjeblik med dem, jeg elsker at putte med dem og mærke deres varme hjerte...

Jeg elsker at se deres kropssprog sige "Mor vi elsker dig" "Mor det er okay at være ked af det"

Jeg elsker mine børn af hele mit hjerte...

Jeg elsker min dejlige lille familie :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar