onsdag den 14. marts 2012

Store piger - Hvad med mor ?

Jeg kan knap nok følge med mere... Julie vokser og vokser og udvikler sig virkelig nu... Hun snakker meget bedre end hvad hun gjorde for 1 måned siden... ;) Det er fremskridt... Stolt mor? JA...
Hun hygger sig rigtigt børnehaven og nyder hvert øjeblik når de skal i skoven og samle brænde til bålet i børnehaven... Hun elsker at gå i børnehaven....

Lina, ja hun er ski 6 måneder gammel lige om snart... Hvor blev den tid af?? Ja jeg spørger bare... :) Hvorfor findes der ikke en "Skru tilbage i tiden knap" når man har en baby? Nå også lige meget... Lina er rigtigt begyndt at pludre, sige end masse lyde, griner med lyd på et par gange om dagen når man pjatter med hende... ;)
Hun studere sine hænder meget ofte og i lang tid... De er jo også meget interessante og bevæger sig... :)

HVAD SÅ MED MOR ?
Jeg har det skam fint som altid... Nyder barslen hjemme sammen med Lina... Nyder når Julie har 1 fridag om ugen... :) Nyder i det hele taget min dejlige familie... Jeg kæmper med min vægt - Som til tider godt kan være en ond cirkel...Jeg kan godt have perioder hvor jeg bare vil kaste slankekuren laaaangt væk, men alligevel er jeg fandme motiveret nok til ikke at gøre det, jeg har et MÅL jeg vil nå og det skal jeg fuldføre... ;) Jeg vidste jo godt at det vil komme på et tidspunkt hvor det vil gå noget langsommere med at tabe sig... MEN.... Jeg skal nok nå det... :)

Lige en kort hilsen fra herfra... :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar