mandag den 27. august 2012

Mandage er ikke altid gode - den ende godt idag..

Idag har været en lidt underlig dag...

Jeg skulle køre kæresten på arbejde og derefter den store af tøserne i børnehave...
Derefter hjem og have en formiddagslur med den mindste inden sundhedsplejersken kom... Et kort visit... Derefter til lægen og have hende vaccineret...

Igår stod min bil af, koblingen gik og ville ikke mere...
Idag driller kærestens bil så, den vil bare ikke skifte gear og tænkte nej det er bare løgn at koblingen også er gået der...

Udover det havde benzin måleren sat sig fast... :( Æv æv... Nå bad kæresten om at tjekke sin bil når han kom hjem... Gjorde han også... Kom op og sagde at der altså ingenting var med bilen... Benzin måleren fejlede ingenting... Den var hvor den skulle være...

Jeg er jo vant til at i min bil når jeg tænder og slukker den at måleren fiser op på sin plads så man kan se hvor meget der er på den endnu... ;) Det havde jeg slet ikke holdt øje med i hans bil... :P

Så i alt, ende vores Mandag alligevel godt... :) Høhø...

Lige om snart vil jeg fede den i sofaen inden det er sengetid... :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar