søndag den 26. august 2012

SongPop - Hvad er det for noget ?

Ja, det tænkte jeg første gang jeg fik en invitation til det... Mig i musik quiz, det er ikke ligefrem det bedste jeg er, men man bliver bedre mig tiden...
Jeg måtte prøve det og tænkte nej nej nej, det skal jeg bare ud af igen, for det gætter jeg ski aldrig...

Hvad laver jeg når jeg keder mig lidt nu? Jeg spiller da SongPop... :P

Her er så beskrevet lidt om det... :) Måske du også skal prøve det - bare lige for at se hvad det er for noget? Som mange nok ved, kan det hentes i App store og Google Play (Tidligere Android market) Så kan det skam også spilles på selve Facebook... :)

Beskrivelse af Songpop:

Song Pop, som er en af de bedste musikquizzer til din smartphone.
Du kan skrabe point sammen ved at gætte kunstnere og/eller sange i flere forskellige genré, lige fra ”Today’s Hits til Classic Rock”. Der skal så gættes 5 kunstnere/sange i hver kategori og jo bedre du bliver jo flere forskellige playlister får du adgang til.


Så spring endelig i gang og ha' det sjovt.. :) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar