søndag den 15. januar 2012

De kære Sild

Dagen idag startede kanon hyggeligt.. Julie kaldte på os og sagde "Mooooar, faaaaaar, film på nu"... Hun mente så at vi skulle hygge i sengen med tegnefilm og bare dase... Så op med begge tøser i sengen... Og hygge med tegnefilm og pjatte... Efter en god ½ times tid med det, stod jeg op og lavede lækkert morgenmad  til min dejlige familie... :)

Efter morgenmaden var overstået og ryddet væk, blev vi enige om at skulle ud og gå en rigtig god tur, for vejret var super fantastisk, dog havde farmand sagt aften før at der vil blive rigtig dårlig vejr idag, han havde set forkert... Vi fik klædt os allesammen på så vi kunne holde varmen... :) Ned og finde barnevogn, klapvogn frem og pakke tøserne ned i hver deres vogn... :) Hunden sat i tur og klar til at lunte med... :)

Vi gik ned i den nærmeste skov og for at kigge ud over den dejlige sø.. :) Vi så både fugle, øhm svaner jeg tror jeg også... Det var hyggeligt og dejligt koldt.. End masse muldvarpeskud var der over det hele... Julie er en pige der godt kan lide vilde lege med sin far og fart over feltet når hun sidder i fine lyserøde klapvogn... :)

Julie mente nu at far skulle køre over de muldvarpeskud så hun kunne få et lille hop... Efter første tur sagde Julie "Mer far.. Mer mer mer far" Så han måtte på den igen... :) Dejligt og se hvordan hun hyggede sig med det og grinede helt vildt... :) Lina sov sig fra hele turen... Thor nød det at finde pinde og slæbe med hjem... :)

Efter noget tid vendte vi snuden hjem af... Julie begyndte at snakke om at hun var ved at være sulten... Jeg sagde at jeg ville lave noget frokost til os når vi kom hjem... Spørger Julie hvad hun gerne vil have på sine rugbrødder... :) Julie siger "Oooost.... Neej... Ææææg.... Neej Oooost...." Julie er en pige der elsker SILD med store bogstaver... Spurgte hende om der ikke er mere hun vil have på? Julie svare: "Julie ha ost... Neeej... Julie ha Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiild og ææææææææææææææææææææg" Det får du min engel... :)

Jeg fik lavet frokost og jeg plejer altid at stille tallerken foran Julie, med silden længst væk fra hende... ;) Hun er snu... Hun drejer da bare tallerken så silden er tætteste på hendes mave... ;) Dejligt at se at hun kan lide sild og at jeg har en at spise fisk med sådan generelt... :)

Efter vi havde spist blev vi enige om at sove lidt, for vi var trætte og brugte efter sådan en tur... Jeg tror kl. var omkring 13.30 noget i den stil da vi lagde os... Vi vågnede så igen kl. 16.30, det var skønt og tiltrængt... :)
Op igen og lave aftensmad, have Julie i bad og putte hende, så hun er frisk til at komme i dagpleje imorgen... :) Nu sidder vi ellers bare og slapper af og ser lidt håndbold... Er dog ikke helt vild med at se det... ;)

Lige en episode med Julie og hendes dejlige Sild hun elsker at spise..
Hvis hun fik lov, så spiste hun dem gerne til morgenmad... Meeen der siger jeg godt nok stop... En dag hvor jeg også lavede frokost tog jeg den sidste sild fra glasset... Julie sagde "EJ moooooar, glasset tomt, ikke flere til Julie" Nej min skat, men vi får bare fat i nogen flere til dig... :) Julie "Jaaaa moooar.... Men glasset helt tomt, ikke flere sild til Julie" Jo min skat, det skal vi nok sørge der kommer til at være igen... :)

Hun er så sød når hun snakker om de kære sild.... :)




1 kommentar:

  1. Hehe, hvor er hun sød, hende din Line. Ikke hver dag man hører om små piger der spiser sild. Skønt:-)
    Knus Emma

    SvarSlet