torsdag den 26. januar 2012

Sommerfuglene kommer tættere på nu

Ja om ikke så lang tid skal Lina døbes.. Må indrømme jeg mere nervøs denne har gang end med Julie... Sommerfuglene kommer virkelig snigende hver dag nu... Denne gang her vil jeg at det hele er så godt og perfekt så muligt.. Jeg har da fået pynt hjem til bordene, duge, glaskort, servietter og dåbstøjet klar... Mangler bare at finde noget til Julie og mig selv.. :)

Har fået lavet det første af maden som er klar i fryseren... Mangler stadig 3 forskellige slags boller... Jeg skal nok nå det... Pheew, tror jeg da nok... Ej det skal jeg nok... På Fredag skal vi ind og snakke med præsten... Ih det bliver så spændende... Er spændt på om det skal foregå på samme måde som til Julie's dåb, det er samme præst som skal døbe Lina... Hmm... Er der noget der hedder "døbe" ?

Og så har vi denne weekend her til at slappe nogenlunde af inden det går løs for alvor næste weekend... :) Vi skal hvert fald hygge om tøserne, ud og lege i sne hvis der kommer rigeligt af det... Det skal der.. Hehe..
Rydde op på alle værelserne, måske en tur omkring lossepladsen, utroligt man kan blive ved med at finde noget som kan smides ud...

Puuh, synes borde opstillingen til dåben er svær at vælge... Aner stadig ikke hvordan det skal stå... Vi finder nok en måde.. ;)

Mmm.... Sidder helt alene i stuen og høre snorken  fra Lina, Lupo der prøver at lege med Thor, han gider ikke rigtigt.. Marsvin der snakker om gulerødder hele tiden når jeg nærmer mig køkkenet... ;)

Årh ja, og det skide køkkenet... Undskyld udtrykket... Der var en skabslåge der virkelig irriterede mig at jeg blev så rasende på den at jeg bad A om at få fjernet det lort... Hver gang jeg åbnede det, røg det af, og jeg brokkede mig hver gang det skete.. Idag fik jeg nok... ;)

Nååh... Har vidst ikke så meget at fortælle mere, end at jeg faktisk burde smutte i seng...

Sov godt derude... :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar