mandag den 23. juni 2014

Stilheden, roen i huset...

Roen i huset, skal nydes når den kan... :-) 

Jeg sidder som den eneste i stuen (ligger faktisk) . Næsten.... Gizmo trisser lidt rundt, sidder i gardinerne og flyver af og til over til mig i sofaen... :-) 

Zanko ligger nær mine fødder og slapper af, trækker vejret ret dybt... Smaske lyde gør han meget ud af når han ligger der... 

Når Zanko drømmer lyder det lidt som om han er uenig om noget med en anden hund... Han ligger og knurre, brummer og gør til tider... :-) 

For ikke at han skal vække resten af huset, sætter jeg mere ned til ham på gulvet... Jeg beroligere ham med at nusse ham nær ørene... Kort tid efter dette, får jeg dasket en pote på hånden, hvor han beder om at jeg skal fortsætte... Det gør jeg... 

Kort tid efter kommer Thor luntende, ret træt og kvæstet, bare lige ude for at tjekke op på, om jeg stadig er her... 
Han kommer hen til mig, muffer til mig, hvor han beder om at blive kløet bag ørene... Selvfølgelig gør jeg det.., 

Begge ligger ikke langt fra hinanden og nyder stilheden der er her... De to drenge kan ikke undvære hinanden, det fantastisk at se... :-) 

Lige i aften er det sådan... Andre gange er der knald på... 

Jeg er glad for at have disse dyr i mit hjerte... Glad for at drengene fylder lige så meget , som  min lille familie 💞 

Nu må jeg vidst heller komme i seng, ligger og falder søvn... 😉 

Godnat og sov godt ude i det danske land 😊






Ingen kommentarer:

Send en kommentar